joi, 10 ianuarie 2008

Salman Rushdie - Versetele satanice


Citisem atat de multe despre aceasta carte si despre condamnarea la moarte a autorului incat am asteptat aparitia editiei in limba romana cu mare nerabdare. Avand in vedere reactiile starnite si in tara, cred ca Poliromul merita felicitari pentru ca a publicat-o. Merita Rushdie sa fie condamnat la moarte pentru acest roman? Nu cred. Este adevarat ca unele pagini ar putea leza sentimentele unui fundamentalist lipsit de umor, dar in esenta este un roman bine scris, cu personaje pitoresti si de un burlesc rar egalat. Merita citita atat pentru scriitura autorului cat si pentru a se lamuri fiecare cititor in parte despre ce "se scrie" intr-o carte blamata si condamnata.

4 comentarii:

Anonim spunea...

buna ziua.intamplator cautam referinte despre cartea Versetele satanice cand am observat numele dumneavoastra Diana Cuzic.am fost un pic uimita fiindca numele meu este Diana Cuzec.mi-ar placea sa stam de vorba.

Anonim spunea...

Ok:) ciudata situatie...abia acum am vazut acest post...sigur ca putem vorbi..de aia mi-am facut blog, nu? sa cunosc oameni noi:)

Anonim spunea...

azi 24 octombrie am dat din nou peste blogul tau ....iar eu merg pe principiul ca nimic nu e intamplator..un an mai tarziu poate reusim sa vorbim...:)...diana cuzec

Diana Cuzic spunea...

Cu mare placere:)