duminică, 7 decembrie 2008

cate ceva despre vampiri


Astazi am terminat de citit Amurg de Stephenie Meyer. Cativa dintre prietenii mei librari imi spuneau ca aceasta serie face furori printre pustoaice si am vrut sa stiu de ce. M-am lamurit. E binisor scrisa desi subiectul nu e prea original. Ma distreaza cum s-au transformat vampirii in ultimii ani. Nu mai avem de-a face cu vampiri a la Bram Stoker, fiorosi si gata sa iti sara la beregata, ci cu niste rebeli fara cauza. Stateam si recapitulam cartile pe care le-am citit si care bat toba cam pe acelasi subiect. Iata care sunt:
Anne Rice - Seria vampirilor, dar si Ora vrajitoarelor cred ca tot cam pe acolo bate,
Laurell K. Hamilton - seria cu Anita Blake
Charlaine Harris - seria Vampirii sudului.
Daca ii mai trece cuiva prin cap vreuna chiar as vrea sa stiu:).

Un comentariu:

Anonim spunea...

rebeli fara cauza cu telefoane mobile masini ultimul racnet case cu pereti de sticla si obloane de otel :D