marți, 6 ianuarie 2009

Robin Hobb - The Farseer Trilogy

Trebuie sa recunosc ca am devenit dependenta de amazon.com. Mi s-a intamplat asta de cand am descoperit ca pot sa-mi comand carti din Romania. Asa incat ma simt ca un copil in magazinul cu jucarii. Una dintre achizitiile mele recente este The Farseer Trilogy.
Acum, stiu ca e trendy sa zici ca ai avut niste sarbatori cat mai exotice:) Ei bine, eu am stat si am citit si pot sa va garantez ca lumea in care am fost eu este mai frumoasa si mai exotica decat oricare alta. Fantasy-ul de care va vorbesc are trei parti (ha, doar de aia ii zice trilogie!): Assassin's Apprentice, Royal Assassin si Assassin's Quest. Prima mi-a placut, a doua m-a incantat si a treia m-a dezamagit, dar numai putin.
Mi-a placut ca e originala, ca autoarea are idei faine (cum ar fi obiceiul in Six Duchies ca odraslele regale sa poarte numele unei calitati sau insusiri care le va modela caracterul - vom avea, asadar, un print Verity, un print Regal si un rege Shrewd), ca sunt personaje memorabile - cum ar fi The Fool pentru care autoarea a scris si o alta trilogie pe care urmeaza sa mi-o cumpar. Mi-au placut si ideile legate de The Skill si de The Witt, adica puterea de a controla mintea oamenilor si de comunica cu ei telepatic, si puterea sau mai bine spus calitatea de a vorbi si simti animalele. Oricum, lucrurile sunt mai coplicate decat va spun eu aici, dar cred ca merita citite. Toate trei.

2 comentarii:

Daniel D spunea...

Poate vrei să încerci și trilogia Live Ships, în același decor.

Anonim spunea...

Da... am vrut...dar de cand a crescut dolarul asta mai ceva ca Fat Frumos a trebuit sa ma limitez...nici The Fool Trilogy nu mi-am luat-o inca...din pacate:(