luni, 13 iulie 2009

Matilde Asensi - Ultimul Cato


Ultimul Cato am cumparat-o la mare, ca pe o carte de vacanta. Nu m-am pacalit cu ea asta pot sa spun sigur. In mod normal m-as fi asteptat sa gasesc aceasta carte in colectia Thriller&Mistery de la Humanitas, dar probabil ca dimensiunile au facut imposibil acest lucru. Recunosc ca m-a prins, ca ideea autoarei de a lega o aventura care implica recuperarea unor fragmente din Sfanta Cruce de Purgatoriul lui Dante este foarte bine pusa in pagina. In spatele fiecarui capitol se simte o documentare riguroasa care te face sa vrei sa ajungi cat mai repede posibil la o Istorie a Bizantului sau a Bisericii pentru a verifica veridicitatea celor mentionate. Imi place cand o carte de acest gen iti deschide pofta pentru lecturi serioase.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ciao, bine te-am regasit! Acusica e gata si blogul nostru. Pana atunci poti rasfoi site-ul nostru la www.twinarts.ro . Trebuie sa recunosc ca abia astazi am citit minirecenzia ta la concertul Byron. Multumim !Sper ca esti bine. Razvan

Diana Cuzic spunea...

Ma bucur sa aud de voi:)Poate reusim sa ne si intalnim:)