marți, 17 august 2010

Pe unde am mai mancat in Iasi

Saptamanile astea, data fiind canicula recunosc ca nu am prea gatit. Am lasat pasiunea pentru gatit deoparte si am mancat in oras. Daca tot am facut-o, am zis ca n-ar strica cateva comentarii pe marginea subiectului.:)
Cea mai buna mancare am gasit-o la Buena Vista, unde m-am delectat cu un snitel cu susan atat de crocant incat visez la el de cate ori imi este foame:)...Mi-a mai placut si supa crema braziliana de pui care merge mancata cu crutoane si este o nebunie. In plus, cred ca este singurul restaurant din Iasi care are in meniu cataif la desert. Se serveste vin la pahar ceea ce este iarasi un plus. Mi-au mai placut portiile care sunt uriase si ciupercile salbatice pe post de garnitura. Mi-au placut chelnerii care m-au intrebat daca mi-a placut mancarea ceea ce trebuie sa recunoastem este o raritate zilele astea. Si limonada e super...:)
Am mancat apoi la Pizza Pazzo, in Tudor unde imi place atmosfera si faptul ca e aproape de casa. Imi plac pestele facut pe gratar, pizza si specialitatile la cuptor. Din pacate, nu se serveste vin la pahar ceea ce aduce un minus...cel putin din punctul meu de vedere.
Am mancat apoi la Bolta Rece dat fiind faptul ca o prietena de-a mea, ieseanca get beget nu mancase niciodata acolo. Nici nu o sa o mai faca de acum inainte. :) Atmosfera semi-comunista, muzica tot de pe acolo. Meniul pare interesant, dar cand ceri ceva ai toate sansele sa nu mai fie disponibil. Portiile sunt meschin de mici...nu stiu daca din cauza noastra pentru ca am mai mancat acolo o data cu un fost profesor de-al meu si parca portiiile si chiar farfuriile erau altfel...mai mari adica...Poate au meniul in functie de cat de bine isi cunosc clientul:). Am cerut pulpa dezosata de pui la gratar (buna) cu garnitura de ciuperci la gratar. Chelnerita m-a anuntat ca din pacate nu mai sunt disponibile, asa ca mi-a adus ciuperci sote. Nu am nimic cu ciupercile sote, dar nu cand sunt de conserva...Erau practic ciuperci de conserva calite cu putina ceapa...Ficatetii la gratar ai prietenei mele buni, garnitura insa plina de ulei si ceapa prajita. Se poate servi vin la pahar, dar nu stiu cat mai conteaza.