miercuri, 15 septembrie 2010

News

Recunosc ca nu prea am avut timp sa scriu nimic...asta nu inseamna ca nu am mai citit, ci doar ca am facut-o mai mult din mers, eventual intre doua avioane. Asadar, lecturile mele n-au fost exceptionale, ci facute mai mult pentru a-mi trece timpul (sper sa nu mai zbor niciodata cu Austrian, se aude?:)). Mi-am luat pentru cele doua ore de intarziere de la Viena un Deaver - Broken Window. Mi-a placut ideea pentru ca e posibila si faptul ca ajungi sa constientizezi asta iti da oaresce fiori pe sira spinarii. Apoi o Allende - Ines a sufletului meu - care m-a facut sa ma gandesc si mai cu spor la emigrare..:) De ce? Pai daca Ines a fost in stare sa plece sa cucereasca Chile-ul fara sa stie unde e pe harta, noi ce-om avea?!
Mi-am cumparat America fara etaje, dar n-am deschis-o...inca. Mi-am mai luat noul numar din FP si dragii de la Amazon mi-au trimis Robin Hobb, The Tawny Man Trilogy.
Inca doua chestii si gata: ii multumesc sotului meu pentru faptul ca mi-a cumparat un Kindle:) si nu imi place noul videoclip Byron...poate sunt batrana:)