joi, 28 martie 2013

Conferinta Parabolele lui Iisus

 
Asa...sa va povestesc cum APROAPE am fost eu la aceasta conferinta si ce am invatat astazi: am ajuns la teatru in jur de 18.15 si am aflat si eu ca si alti vreo 150 de insi ca "intrarea libera" la Iasi inseamna fie sa ai invitatie, fie bile...t...da,da! BILET! Asa ca fraierii ca mine care chiar au crezut ca liber inseamna liber au stat si au pazit intrarea teatrului si au fost filmati ca sa dea bine la stiri ca ia uite ce succes are treaba asta la Iasi. Absurdul situatiei m-a facut sa nu ma enervez, si sa astept finalul acestei experiente "culturale". Am aflat ca si inaltele fete bisericesti se pot impinge, ghionti si baga in fata ca orice alt muritor de rand, ca jandarmii sunt purtatorii de cuvant ai organizatorilor acestui eveniment, ca la Iasi cultura este doar pentru cativa alesi si ca cei care au organizat evenimentul, scuzata sa-mi fie vorba, sunt eminamente de rahat.