duminică, 9 august 2009

Stephen King - Pistolarul

Stiam de seria lui King (Dark Tower) de pe vremea cand lucram inca la Humanitas. Acolo am avut ocazia sa vad Wolves of the Calla. M-am bucurat cand am vazut ca Nemira s-a hotarat sa-l traduca. Zilele aceastea l-am imprumutat/citit si sincer, nu se va afla printre cartile pe care am de gand sa mi le cumpar. Mi-a placut campania Nemira de promovare a cartii si implicit a seriei, dar asteptarile mele au fost altele. Mi se pare prea scumpa, prea putin consistenta pentru volumul pe care il are fizic vorbind si oarecum dezlinata. Stiu, stiu...postmodernism si toate alea. Numai ca nu am fost niciodata o adepta a acestuia asadar nu am gustat cartea oricat de profunda ar putea sa-mi spuna unii ca este. Voi citi si urmatoarele volume pentru a-mi face o imagine de ansamblu.

Niciun comentariu: