marți, 12 octombrie 2010

Cateva explicatii:)

Am postat cateva poze de la Targul de Carte de la Frankfurt. Puteti vedea standul Romaniei si cate ceva din atmosfera Targului...cel putin asa sper:)...Nu am vrut sa fac poze prea multe pentru ca m-am dus sa ma bucur de oameni, de vremea frumoasa si, trebuie sa recunosc ca m-am mai dus si din pura curiozitate...Cred ca a fost prima oara cand nu m-a deranjat multimea:) Targul asta este maaaaare..., dar daca nu citesti in germana (ca mine) este oarecum frustrant. De ce? Pentru ca, din pacate, cartea de limba engleza era comasata intr-un pavilion mai retras, ceva mai greu de gasit. Acolo securitatea era ceva mai stricta decat in rest...Sotului meu i-a placut zona aceea...mai ales pavilionul Wiley:) Nu prea i-a placut pretul cafelei - 4E/pahar. Cartea de limba franceza mi-a scapat, spre rusinea mea, cu totul.:)
Mi-au placut pustanii din zona dedicata BD, super relaxati, costumati si guralivi. Trebuie sa spun ca este o experienta si ca am plecat de acolo cu febra musculara de la atata cascat gura.:) Nu vreau sa va scriu despre prezenta Turciei, nici despre ce impresie mi-au facut standurile Spaniei, Japoniei sau mai stiu eu cui. Va spun doar ca daca aveti ocazia merita sa mergeti sa-l vedeti.:)
Imi pare rau daca sunt putin incoerenta, dar de data aceasta pot da vina pe oboseala si sper ca ma veti scuza:)