luni, 2 iulie 2007

ARGUMENT

Din cate am vazut, sa-ti creezi un blog este ceva la moda in zilele noastre...Motivul pentru care mi-am dorit un blog este legat mai putin de moda curenta si mai mult de dorinta de a scrie cate ceva despre cartile si subiectele care ma intereseaza. Poate cel mai puternic motiv este faptul ca m-am cam saturat de cronicile de carte ale literatilor nostri care, dupa mine, din dorinta de a-si face un nume in critica literara sau pe coclauri au cam uitat ce inseamna sa citesti de placere si nu din obligatie. Au uitat sa se bucure de o carte, sa se lase prinsi de poveste si sa nu caute nod in papura si expresii gresite sau clisee. De aceea vreau sa vorbesc despre cartile care mi-au placut nu datorita tehnicilor literare folosite ci pentru ca mi-au facut ziua mai frumoasa sau mi-au incalzit inima.

Niciun comentariu: