miercuri, 4 iulie 2007

Moony Witcher - Geno si Sigiliul Negru al doamnei Crikken


Autoarea ciclului Nina - indragit de pustoaice - revine acum cu un nou roman care pare a fi primul volum dintr-o noua serie. Romanul merge pe linia deschisa de Harry Potter poate chiar mai mult decat ar trebui. Avem un pusti de 11 ani ai carui parinti au fost dati disparuti, o doamna Crikken care il introduce intr-o scoala in care urmeaza sa-si dezvolte puterile psihice - Arx Mentis -, examene la materii ciudate, profesori buni si profesori rai. Pentru pustii care gusta acest tip de roman - si cred ca sunt multi - este o noua lectura care totusi cred ca nu se va bucura de acelasi succes cu Potter. Materiile nu sunt atat de atractive, provocarile si aventurile putin cam plicticoase si ideea de a transforma limba italiana in limba oficiala a scolii cel putin amuzanta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Astazi am inceput cartea, mi se pare geniala.:x

Anonim spunea...

eu am trei volume si m i se pare fascinanta
supperr

Unknown spunea...

asa sa inteleg toate treo volume sunt legate una de alta? caci azi am terminat sa citesc primul volum si in real e extraordinara!!! si se vede ka nu e terminat!)