sâmbătă, 2 aprilie 2011

Despre pescuit

Imi place sa merg la pescuit. Desi nu sunt o persoana matinala imi face placere sa ma trezesc cu noaptea in cap, inainte de a fi vizibila si cea mai mica urma de lumina, sa-mi pregatesc mamaliga si toate cele necesare. Sa ajung pe balta inainte de rasarit si sa ascult linistea. Sa prind inceputul de zi, trezirea la viata a pasarilor, sa aud pestii facand salturi ca si cum ne-ar face in ciuda. Mai imi place starea aceea de nemiscare cand privesti pluta ore intregi asteptand pestele sa traga. Senzatia pe care o ai atunci cand incerci sa-l aduci la mal este indescriptibila. Imi place mirosul de balta, caldura care pe la pranz te face sa te intrebi de ce n-ai cautat un loc la umbra, masa luata rustic si din fuga, soarele si vantul care te parlesc in cele mai neasteptate locuri. Imi place senzatia de liniste si oboseala pe care ti-o creaza o zi de pescuit. Faptul ca atunci cand ajungi acasa iti dai seama ca parca stresul ti-a ramas pe malul apei, si faptul ca atunci cand te bagi in pat obosit si multumit, daca inchizi ochii vezi inca pluta miscandu-se pe apa. :)