luni, 21 iunie 2010

Paris via Frankfurt

Daca va intrebati pe unde umblu, ei bine sunt la Paris dupa cateva zile la Frankfurt. Primele impresii: frig, Fete de la musique (a se traduce printr-o nebunie de sunete), aglomeratie si fooooarte foooarte scump. Maine mergem la Versailles dat fiind faptul ca Louvre-ul este inchis martea. Incerc sa-mi exersez franceza mea de balta, dar nu stiu cum fac de ajung tot la engleza. :)Sotul meu este luat drept american si i se propun de fiecare data steak si cartofi prajiti:) Mie salata...:) Am vazut o librarie bestiala, dar din pacate, am uitat cum se cheama...asta de la oboseala. Nu care cumva sa ajungeti la Paris si sa nu stiti unde vi se afla hotelul, caci nu va ajuta nici naiba...Am intrebat 10 insi cum se ajunge la College de France si am primit tot atatea raspunsuri...In rest, intrarea dinspre aeroport la fel de deprimanta ca intrarea in Bucuresti (mizerie, grafitti si fete dubioase ca sa nu mai zic de mirosuri). Venit dupa Germania Parisul pare cu atat mai latin... Sper ca zilele urmatoare sa nu mai fie asa de frig si sa-mi regasesc entuziasmul:) Pana la urma, sunt la Paris! :)