duminică, 10 ianuarie 2010

Cartea de marti

Marti, 12.01.2010 Ziarul de Iasi ne ofera la un pret special cartea lui Jeffrey Eugenides: Sinuciderea fecioarelor. Nu vreau sa vorbesc despre carte care trebuie citita oricum si pe care ar trebui sa o cumparati daca nu ati facut-o pana acum. Vreau sa va atrag atentia asupra cartii ca obiect si ca imagine. Coperta reproduce un tablou al Madalinei Iordache, o tanara foarte talentata careia la un moment dat i-am organizat impreuna cu amicii mei din Twin Arts (sau mai bine spus ei au organizat cu ajutorul meu:)) o expozitie in libraria Ionesco. Toata expozitia a plecat de la aceasta imagine. Nu cred ca am intalnit vreo carte cu o grafica mai potrivita cu subiectul cartii. Vazand aceasta coperta am fost curioasa sa stiu mai multe despre creatoarea ei. Am descoperit o lume plina de fantezie, de lumini si umbre, de tragedie si singuratate. Ma refer aici la celelalte lucrari ale artistei pe care le puteti vizualiza aici: http://madyiordache.com/. Sper sa va placa la fel de mult pe cat mi-au placut mie.