marți, 6 aprilie 2010

De Paste...

...nu am iesit din casa pentru ca ma dispera vremea...daca mai ploua mult fac reclamatie:),
...m-am intoxicat cu antibiotice si drept urmare am tinut regim:),
... m-am uitat la Breakfast at Tiffany si m-am minunat pentru a mia oara de cat de frumoasa poate fi Audrey Hepburn,
...am citit inca doua Pratchett (Eric si Garzi! Garzi!) care mi-au mai ridicat moralul...recunosc ca am mai citit o parte si in engleza candva, dar tot imi plac:),
...am indraznit sa-mi dau telefonul pe mute pentru cateva ore si bineinteles ca a trebuit sa se intample ceva in acest interval de timp care sa-mi demonstreze ca NU am voie sa fac asta:)
...am incercat sa ma adun ca sa mai scriu cate ceva pe blog, dar recunosc ca nu mi-am gasit toate bucatile:).
AZI AM LUAT-O DE LA CAPAT:(